Op donderdagavond 25 juni is de actie/meedenkgroep van het Burgerberaad Hellendoorn voor het eerst bij elkaar gekomen.

Deze groep bestaat uit 15 deelnemers van het Burgerberaad. Zij hebben bij de slotbijeenkomst aangegeven wel betrokken te willen blijven bij het vervolg. 

Op deze zeer warme donderdagavond kwamen zij in Nijverdal bij elkaar om te bespreken hoe zij zich willen organiseren, wie welke taak op zich neemt en wat nu vervolgstappen kunnen zijn. 

Het werd een positieve avond. De groep heeft besloten in de basis positief om te willen gaan met de opvolging. Daarin vinden zij zowel onderling als met de gemeente vooral de dialoog en het luisteren naar elkaar belangrijk.

De groep staat voor het hele Burgerakkoord dat op 13 juni is vastgesteld. Ze willen ook contact gaan onderhouden  met de rest van de deelnemers. Ook zijn er plannen om iedereen binnen de gemeente Hellendoorn op de hoogte te blijven houden. Maar daarvoor willen ze eerst zelf nog wat verder zijn. 

Er zijn praktische afspraken gemaakt en er is een vervolg afspraak gemaakt. Deze zal na de zomervakantie, eind augustus, plaats vinden. 

Hou deze website in de gaten voor updates!